DİJİTAL ORTAMA AKTARIM
Anasayfa / Çözümlerimiz/ Dijital Ortama Aktarım
Menü
Merkezi tarama, arşiv dökümanlarının ve diğer dökümanların elektronik ortama taşınarak daha kolay ve hızlı erişilmelerini ve arşivlemelerini sağlamaktadır. Yeni dökümanlar oluştuğunda ve elektronik ortama aktarılması gerektiğinde, merkezi tarama işlemi daha çabuk ve daha ucuza mal olacaktır. Bu sebeple, printer üreticileri dökümanların elektronik ortama aktarılmasını kolaylaştıran Çok Fonksiyonlu Yazıcıları önermektedir.
Dökümanların Dijital Ortama Taşınmasının Faydaları Nelerdir?
- İşletme maliyetleri düşürür.
- Taranmış bilgilere daha çabuk ulaşılabilmesi sağlanır.
- Posta maliyetlerini düşürür.
- Bütün çalışanların çıktı harcamalarını düşürür.
- Kullanılacak cihaz sayısını azaltır.
- Veri erişim hızlanır.